Terugbetalingsbeleid

 

Refund and Return Policy (in Dutch below)

We have a 30-day return policy, which means you have 30 days after receiving your item to request a return. Returning your order is at your own expense. Please contact us first at info@affere.nl in case you wish to return your order. 


To be eligible for a return, your item must be in the same condition that you received it, unworn and unused, with tags, and in its original packaging. 


To start a return, please first contact us with the reason for your return at info@affere.nl. Then, send your return to:

Pakkettenfabriek tav Affêre

Alkemadelaan 4

2371 EX Roelofarendsveen

 

In case returning shipping costs occur, these will not be covered by Affêre and should be covered by the returning customer. 


Exchanges
It is not possible to make an exchange. The fastest way to ensure you get what you want, is to return the item you ordered and make a new purchase for the new item. We do not offer exchanges.


Damages and issues
Please inspect your order upon reception and contact us immediately if the item is defective, damaged or if you received the wrong item, so that we can evaluate the issue and make it right.

 

Refunds
We will notify you once we’ve received and inspected your return, and let you know if the refund was approved or not. If approved, you’ll be automatically refunded on your original payment method. Please remember it can take some time for your bank or credit card company to process and post the refund.

In case you have any return questions, feel free to contact us at info@affere.nl.

 

NL:

Retourneren en Terugbetaling

Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen. Dit betekent dat je na ontvangst van je bestelling 30 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen. Het retourneren van je bestelling is voor eigen rekening. Neem eerst contact met ons op via info@affere.nl als je je bestelling wilt retourneren. 

Om in aanmerking te komen voor en retourzending moeten de artikelen zich in dezelfde staat bevinden als waarin u ze heeft ontvangen, ongedragen en ongebruikt, met de eventuele kaartjes er nog aan en in de originele verpakking.

 

Om een retour te starten, neem je eerst contact met ons op via info@affere.nl. Vermeld hierbij de reden van retour. Stuur hierna je retourzending naar:

Pakkettenfabriek tav Affêre

Alkemadelaan 4

2371 EX Roelofarendsveen


In het geval dat er verzendkosten op je retour van toepassing zijn, zullen deze niet door Affêre worden gedekt of vergoed en dienen deze door de klant te worden betaald.


Uitwisselen/ruilen
Het is niet mogelijk om reeds gemaakte bestellingen te ruilen. De snelste en makkelijkste manier om het gewenste product toch in huis te krijgen is door het eerder bestelde artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste product. Wij bieden geen uitwisselingen/ruilen aan. 

 

Terugbetaling
We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen, geïnspecteerd en hebben goedgekeurd voor terugbetaling of niet. Indien goedgekeurd word je automatisch terugbetaald via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt.

Mocht je vragen hebben over retourzendingen, neem dan gerust contact met ons op via info@affere.nl